خانه / مبانی نظری / مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-تعاریف-بازاریابی-رابطه-ای-و-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-(crm)-فصل-دومفرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 115
حجم فایل: 1094 کیلوبایت
قسمتی از چکیده: سيستم مديريت ارتباط با مشتري يكي از ابزارها و سيستمهاي موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتريان بنحو احسنت مي باشد كه نتيجه بكارگيري و پياده سازي اين سيستم دستيابي به رضايت مشتريان است….

دانلود فایل

درباره admin

پیشنهاد بررسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) فرمت فایل اصلی: docx تعداد …